Cercar en aquest blog
Com a primera tinenta d'alcaldia de Sant Feliu, vull explicar i compartir la meva visió de la ciutat i les meves ganes de fer de Sant Feliu cada dia un lloc millor. Des del ple convenciment que necessitem construir una ciutat i una societat més justes i més igualitàries, des dels valors del feminisme, l'ecologisme i la justícia social.
Entrades
Primer Ple del nou mandat amb molta il·lusió i molts reptes!
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
El meu primer discurs com a alcaldessa de Sant Feliu
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
40 anys de lluita feminista, felicitats Casal de la Dona!
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Francesc Macià: una plaça nova i millor
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Això va de Sant Feliu
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions




